Sofie Petersson

Livet i korthet...

Ta mig till varmare vidder

Kategori:

(Försök se på Max på bilden, jag ser lite halvt efterbliven ut tycker jag...)
.
.
Hej på er förresten!
.
Nu är det sådär jävla kallt ute igen. Ush för det! Kan det inte vara normalt kallt? JA jag vet att det inte är första gången jag tjatar om detta men vafan?!
.
Överväger idag starkt att skita i att rida. Bara fixa stallet och sedan mysa upp i soffan, ja det låter som en bättre plan det.
Har ju jobbat även idag, skönt att det inte är så många timmar. Men trots detta sätter de tidiga morgonarna(stavning?) sina spår. Fy fasen vilket humör man får, eller ja inte man utan jag rättare sagt. Inte kul alls, stackars mamma som får utstå det mesta av det...
.
Har förresten sett att nya Narnia filmen hade premiär nu på juldagen. Någon som sett den redan? Bra/Dålig?
Blir nog i vilket fall som helst en sväng in till Karlstad, kanske helgen efter nyår för att se denna. Den är en av de där "måste se" filmerna. Narnia och Harry Potter, de två måstena.
.
Ha en bra dag, två dagar till nyår. För er som ska fira vill säga ;D
.
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: