Sofie Petersson

Livet i korthet...

Städa, städa, städa

Kategori:

God eftermiddag på er, allt bra? Här är det helt okej, Ingrid ringde imorse så åkte iväg och jobbade efter att jag fixat stallet och ridit. Var trappor nu igen och kände inte för att ta 18 uppgångar idag så fick bli hälften så tar jag den andra hälften imorgon... Annars pallar inte min rygg, ush känner mig som en gammal kärring!
.
Så nu blir det bara till att att ta det lugnt, käka lite mat och så innan jag ska bege mig mot ridskolan och hoppträna. Inte med Max då för er som undrar nej utan ska låna en ponny från ridskolan. Detta av den anledningen att vi på söndag ska ha luciashow (för er som har vägarna förbi är denna 15.00 på Kils ryttarförening) och jag då ska medverka i en duellhoppning. Eftersom Max inte är ordentligt igång än så fick det bli Loket. Ska även nämna att vi tävlar hästar mot hundar så jag kommer att duellera mot mamma och Casper, spännande!
.
Förresten lyssna på denna låten, riktigt bra!
.
Ha det bra!
.
/ Sofie
.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: