Sofie Petersson

Livet i korthet...

Santa Lucia

Kategori:

Det är fullt upp som vanligt. Vilket ni märker eftersom då bloggandet blir väldigt dåligt. Helgen har förövrigt varit bra. Middag med jobbet (ridskolan) på lördagen och mys på kvällen. Fredagen ägnades åt Idol självklart och Jay vann vilket ni inte lär ha missat. Det är bra det, gillade inte Minnah. Helt okej men hon hade inte "det där lilla extra" som jag tycker de ska ha om de ska vinna. Så jag är nöjd med resultatet.
Så igår gick årets luciashow av stapeln. Jag har lite bilder från detta men kvalitén är dock inte den bästa då vi är inne i ett halvsläckt ridhus.
Själva showen gick förövrigt bra, Loket skötte sig så bra så vi vann duellhoppningen t om, det var kul!
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag! Nu ska jag ut och rida, senare blir det kaffe och tårta hos morfar som idag fyller hela 65 år. Grattis till honom!
Puss & Kram



Ungdomssektionen red kadrilj



Kattis hade dressyruppvisning med Lillen
Godisregn med lilla Orfeus och Sandra
Jag som "Tiger Woods" på personalens spex
Här är vi alla fyra. Jag, Kattis "Cat", Jennie "Pip", Carolina "Helge Älg"
Jag och Loket
Mamma och Casper
Jag som visade nya hästen Rizzy
De andra nya, Calytano och Pauline
Och som alltid avslutas showen med ett luciatåg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: