Sofie Petersson

Livet i korthet...

Nyårsafton

Kategori:

Hello!
.
Nyårsafton är här, sista dagen på året. Kanske ska försöka mig på en resumé av året? Eller kanske inte, har ju tyvärr inte det bästa minnet direkt...
.
Men de tillfällen som fastnat i mitt minne under året är:
.
- Självklart när jag och Mikael blev tillsammans (ett år på torsdag! ;D)
.
- London med Mikael



- Liseberg med Sanna och Mikael



- Studenten!



- Tre dagars ridsportsforum med slipsnissar och DUS representanter.




- Ridtur med brudarna på islandshästarna



- Gjorde ny tatuering



- Midsommar i Filipstad hos Nathalie.
(bilder saknas tyvärr)

- Två dagrs ledarkurs i Norge


.
.
Jag tror jag får försöka fylla på denna lista efterhand ser jag, haha! Jordens sämsta minne, det priset tar jag hem!
.
Ha ett bra nyår nu gott folk och drick med måtta ;)
.
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: