Sofie Petersson

Livet i korthet...

Kortdag

Kategori:

Trav igår blev det och kallt blev det med. Ush så jag frös trots att jag och Micke faktiskt gömde oss inne i värmen och såg när loppet som Leiken var med i gick. Tyvärr så gick detta inte speciellt bra då Leiken inte placerade sig alls. Synd att det inte går bra för honom när man väl är iväg och tittar. Menmen blir kanske fler gånger, under en varmare säsong förhoppningsvis!
Hade en kort dag på jobbet idag med. Riktigt skönt är det när man jobbar på ordentligt dagen före så får man gå tidigare nästa. Perfekt då Max ändå skulle vila igår med. Så idag ska jag ge mig ut i kylan en sväng med honom tänkte jag.
Planen är nu att sätta igång honom nu under december för att sedan (självklart beroende på hur han känns) börja träna lite smått dressyr under januari och går även det bra så ger vi oss på hoppningen fram i februari.
Känns bra med en plan om något då ganska mycket annat känns som det kommer och sker lite hipp som happ! Tillbaka till det där med att tiden går så fort?
And that is all for today folks!

Hejdahejda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: