Sofie Petersson

Livet i korthet...

Åttonde dagens jobb

Kategori:

Bilder från gårdagen då vi från Skogsbergs Islandshästar arrangerade ponnyridning mitt i Sunne. De var så söta våra gamla gubbar Feykir och Frami!
.
Annars mina vänner går livet vidare i rasande fart. Inte för att det händer något direkt roligt men jag tycker ändå att tiden går väldigt fort. Samma känsla hos er?
Kanske har det med att det snart är jul att göra. Tiden har ju en tendens till att kännas att gå fortare då. Julklappar som ska inhandlas, pynta våra hem, baka pepparkakor osv. För min del känner jag med att det är mysigt. Kan ha och göra med att jag i princip är klar med julklapparna, ovanligt att jag är ute i så god tid vill jag lova! Men som sagt känns riktigt riktigt bra.
.
Dagen har ägnats åt jobb för övrigt, inte varit hemma länge alls. Så ska snart bege mig ut till stallet och senare styra kosan mot Karlstad. Kvällen bjuder på trav på Färjestad, Leiken ska nämligen starta. Och till mitt underbara sällskap har jag Mikael, lovely!
.
Hoppas ni fått en bra start på veckan!
.
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: