Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hejsan,

Kategori:




Den dag som jag imorse trodde på, har blivit ännu en grådisig, typisk dag i Svergie. Fy fan.

För de nyfikna, eller de som inte träffar mig så ofta så: Mitt liv just nu består av jobb hos Anki, mer jobb hos Anki och sökande av jobb på arbetsförmedlingen, rida min häst, rida andras hästar, sälja saker på blocket.se, städa, åka bil överallt, träffa vänner och min underbara pojkvän. Det är ett under att jag får ihop allt?

Samt: Hade en mycket trevlig gårdag då jag och några vänner hamnade på tables inne i stan fär att ta några öl. Alltid lika trevligt att träffa dem! Så nu är planen Göteborg med Liseberg på lördag. ska bli himla kul! Jag, Mikael, Sanna och troligen Julia ska susa omkring i Balder ^^

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: