Sofie Petersson

Livet i korthet...

Unga Ledare 2010

Kategori:



Hej på er,

Allt bra? Här är det mindre bra. Sovmorgon visserligen men det slår tungt att behöva komma tillbaka till skolan efter en så bra och givande och för att inte glömma att nämna rolig helg!
Den har varit bra med andra ord och jag har lärt mig massor, massor med bra saker. Det har varit föreläsningar med helt fantastiska människor. Där ibland måste jag nämna just en av dem, Cato Zahl Pedersen som är en mycket speciell man. Det är nämligen så att denne person har en halv arm, ja bara en halv. Den andra har han förlorat och den som han har kvar sitter det nu en förlängning på i form av en sorts krok. Men iallafall det som gör denne mannen så speciell ät att han gått till Sydpolen OCH bestigit Mount Everest, hur coolt är inte det?

Han var en av dem som påverkade mig mest. Efter att ha lyssnat på honom kändes det som att jag skulle kunna klara av vad som helst, fantastisk känsla!

Annars har det varit mindre föreläsningar rörande kommunikation, ledarskap, retorik, idrottens organisation m.m. Allt har varit så bra så det är fortfarande så svårt att återberätta så mycket av det. Jag är nog i någon form av bearbetningsprocess skulle jag tro...

Nu måste jag springa iväg på lektion, ha det bra!

Puss & Kram




Kommentarer

  • Sanna säger:

    kaffetanta!! :D

    2010-04-27 | 10:57:55

Kommentera inlägget här: