Sofie Petersson

Livet i korthet...

Thats it!

Kategori:

Oj vad jag helt plötsligt längtar till studenten. Ska bli underbart! Eller ja inte själva dagen som man går ur men efter. Skönt att äntligen få göra vad man vill med sitt liv utan att vara bunden till att gå i skolan!

Läste förresten alldeles nyss om under vilka timmar på dygnet som vakenhetsgraden är högst och insåg att denna stämde på mig. Det visar sig där att man är som tröttast vid ca 04.00-06.00 innan man börjar bli lite piggare. Formtoppen är vid klockan 18.00 på kvällen vilket jag verkligen känner stämmer. För jag är ju som tidigare nämnt ingen morgon eller kvällsmänniska! Och eftersom att detta står i min skolbok kan vi konstatera att det är jag som är normal och ni som är konstiga, moahahha ;)

Jäjä, ha det bra! Pussda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: