Sofie Petersson

Livet i korthet...

Såhär på kvällskvisten

Kategori:

God kväll ärade församling!

Haft en bra dag? Det har jag, eller ja ganska iaf. Red Max oc fixade imorse innan det bar iväg till jobbet för en tur. I regnet, kallt som fan var det. fy för utomhusjobb i dåligt väder! Men i vilket fall som helst gick turen bra, trevliga hästar med trevliga människor. Alltid kul!

Så nu har jag efter jobbet kört ner min bror på träning, varit ute på sighseeing i Fagerås med Nellie och även besökt Karin som har flyttat hem till sin hemstad igen.

Tillbaka hemma då jag nu sitter här, har käkat lite toast och mår bra. Bra musik, värme, mätt och väntar på en underbar människa, kan det bli bättre?

Jo just det, det kan det faktiskt bli! Jag fick nyss veta att jag blvit antagen till Projekt Unga Ledare så nu ska jag på en utbildningshelg, kostnadsfri i Oslo, lovely!

Tevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: