Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hello!

Kategori:

Förlåt för att inget inlägg har kommit men jag har helt enkelt inte haft tid. Ni vet jag är ju så effektiv jag, eller ja ibland iaf!
Så då tänker ni nu, ja vad har hon egentligen gjort för att hon inte hunnit detta?? Jo mina vänner jag har nämligen arbetat flitigt i skolan. Se där så roligt var det. Men då är jag nu också klar med de uppgifter vi arbetade med igår, gött!

Imorgon förmiddag åker jag till Oslo, spännande! Bussen hämtar upp mig halv ett i Fagerås vilket är helt perfekt för då hinner jag nämligen med att rida och fixa stallet. Så bra, så bra. Jobb blir det därmed inget med heller. Skulle behöva jobba men jaja, får offra de pengarna. Tror det kommer bli värt det med för den delen!

Hoppas ni får en trevlig dag!

Puss & Kram



Mina fina studentskor, inköpta igår.



Bättre bild på tatueringen än de innan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: