Sofie Petersson

Livet i korthet...

27/4 -10

Kategori:

Godmorgon!

Tröttheten håller i sig. Men tröstar mig med att det inte är speciellt lång tid kvar av min skolgång. Känns underbart!

Tisdag då, ska försöka komma igång med mitt filosofi arbete men oj vad svårt det är! Jag är inte flummig nog för detta känner jag... Känns som att det är en uppgift som skulle sitta bra att göra en lördagskväll med lite alkoholhaltiga drycker, haha!

Idag blir det träning som vanligt, aerobic står på schemat. Sedan blir veckan lugn. Inget direkt valborgfirande heller utan en helt ledig helg med sovmorgon, oj vad det ska bli skönt! Ledig lördag, det var ett tag sen det.
Är dock mycket motiverad till att jobba nu eftersom det kändes som ledarutbildningen gett mig ny motivation till det.

Hoppas ni får en fortsatt bra dag mina vänner!

Puss & Kram



Jag vill ha sommar, sol och bad...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: