Sofie Petersson

Livet i korthet...

Thursday I presume?

Kategori:



Nemen hallåja!
Skolan sitter man i som vanligt. Har projektarbetstid, ovanligt?! Eve är inte här så jag känner mig lite vilsen. Med andra ord är det Eve som får mig organiserad OCH som får mig att göra något överhuvudtaget, haha! Borde inte vara så men ja jag är som jag är. Inte ens spanskan var rolig idag och då kan vi prata om att jag inte är på humör.
Vet inte vad det är men så fort skolan börjar igen försvinner den där glada sprudlande Sofie. Går väl upp i rök eller något? För det kan jag säga er att de som träffat mig under somaren och skulle träffa mig nu skulle ni verkligen börja fundera på om det verkligen var samma person. Jag avundas människor med självdiciplinen till att verkligen anstränga sig i skolan. Me want that!

Igår var jag duktig ska ni veta, skrev min etik-uppgift som har hängt kvar ända sedan förra året! Den är inte riktigt klar men grovjobbet är gjort iallafall. Tänkte det skulle kännas som en lättnad men tyvärr så är detta inget jag känner.
Var även hem till Emilia igår och vi tog en promenad med lilla Nellie. Hon tyckte det var hur spännande som helst att gå i Kil, haha sötnosen då! När jag senare kom hem så fick jag ett ryck och tog en joggingrunda, vad har det tagit åt mig?! Tog sedan in hästarna och fick gladeligen se att min häst hoppade på tre ben, FAN! Allt bara för att en hovslagare inte kunde komma förrän fredag, dret är det! Så nu är han halt, svulen och varm i benet, jeei heja Sofies träningsplan där du. En icke existerande med andra ord!

Idag så kommer ja hem vid kvart över fem ungefär och då blir det väl till att kolla Max, fixa stallet sen in  och om jag orkar kanske ta tag i psykologin, eller göra klart etiken. Men det tar emot så vi får väl se. Lär sluta med tv och sedan sova misstänker jag. Är grymt trött nu när skolan dragit igång, orkar verkligen ingenting, bläblä!

Nej nu ska jag övergå till något annat vettigt såsom fb, haha!

Puss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: