Sofie Petersson

Livet i korthet...

Proom dress?

Kategori:

Godmorgon mina vänner,

idag ska jag försöka jobba med mitt humör har jag bestämt, får se hur väl jag kommer lyckas! Ska ju springa 3 km nu efter lunch vilket inte känns direkt lockande. Helt grått ute är det, regnet hänger i luften, kallt och ruggigt. Detta gillar vi inte! Höst, finns det något mer värdelöst?

Har fått på något knepigt nu när jag skriver inlägg så kan jag inte få överskriften att vara på mitten och resten åt vänster, vad gör jag för fel?!

Nej nu får Eve och Natta allt ta och komma så vi får ta en kopp kaffe. Känner att jag lär behöva detta idag! Vår muffinsförsäljning fungerar förresten helt okej. Har redan fått in lite pengar och en beställning. Heja oss! Mästerbagarna ;) Resan är ju som tidigare nämnt bokad och vi åker den 15 dec. Ååååh vad spännande det ska bli, längtar redan!

Sitter och funderar på det hr med balklänning, finns det inga med axelband? Skulle vilja ha en med halterneck band men alla verkar vara axellösa? En annan önkan är att inte ha en klänning som ser ut som sådana som alla har, hm får fundera och leta på känner jag. Kräsen är jag MEN det ska allt lösa sig. Någon som har en bra sida att rekommendera?

Nej kaffedags, PUSS!


Kanske något sånt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: