Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godmorgon

Kategori:

Religion nu, inte direkt taggad. Men det ska väl gå bra, jag genomlider även detta må ni tro (hur gammalt pratar jag egentligen? Haha!)

Annars händer väl inte så mycket, varit ledig måndag, tisdag så har hunnit ladda batterierna. Men som vanligt så går min finfina energi upp i rök så fort jag klev upp imorse. Tåget blev inställt, jaa hejja SJ. FY på dem, kassa är vad de är!! Ska aldrig mer åka tåg, fyfan.

Okej andas och räkna till tre... ett...två...tre. Nä känns inget bättre för det.
Insåg under helgen varför personer väljer att börja jobba direkt efter att de tagit studenten. Hjärnan är ju överbelastad och vem är egentligen speciellt taggad på att leva som en fattig student när man egentligen skulle kunna skaffa ett jobb och kunna leva ordentligt? Hmm. Okej jag har bestämt mig, jag måste ta ett år och göra vad jag vill innan jag börjar plugga igen. Jag känner verkligen det, annars kommer jag att gå under. Och det mina vänner vill vi inte vara med om!

Nej nu ska jag jobba, eller ja försöka få tag på en okontaktbar lärare iaf .

Puss och kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: