Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag, trög dag..

Kategori:

Godkväll på er!

Hoppas allt är bra med er alla! Själv sitter jag här och ser på Greys anathomy, ja det är repris men jag måste ju vara med i gamet när nya säsongen börjar nästa vecka! Så då sitter man här och snorar, varför skka denna serien gå så rakt in i hjärtat som den gör?

Annars har det inte hänt speciellt mycket idag, skola sen hem och rida. Ush vad arg jag varit idag, såå dåligt humör. Men det tillhör väl inte ovanligheterna, fy vill verkligen inte ha det såhär.. Ska försöka bättra mig, men jag kan inte lova något.. I am a pain in the ass, I know!

Imorgon blir det skola (som vanligt, blääää) sen hem äta fort fort för att senare åka till brukshundsklubben för valpkurs med Nellie. Det som känns tråkigt med kursen är att jag självklart jobbar när avslutningen är. Hur tråkigt som helst men mamma får väl gå med henne då eller något. Varför måste alla lägga aktiviteter på lördagar, bara för att jag jobbar. Samma sak är det med tävlingen jag ska vara med på, självklart en lördag! Sooom vanligt.

Okej nu ska jag sova, insåg att jag kan det sista avsnittet utantill!

Puss och god natt!


Mina fina vovvar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: