Sofie Petersson

Livet i korthet...

Trött jag blir

Kategori:

Ååååh vad trött jag blir på mig själv, har ju en viss besatthet av Grey´s anathomy OCH idag kom jag på att fan det har redan börjat. Missade halva programmet,  grattis Sofie PUCKO!
SÅ då tänkte jag vara smart och se det på kanal5play.se MEN det fanskapet fungerar ju inte. Åh vad jag har dagens teknik ibland alltså. JAG VILL SE, jag MÅSTE se !!

Okej ska andas lite så ska ni få reda på hur min dag varit... Puh !

Jo idag har jag kämpat och varit duktig. Eller ja inte på morgonen, men vafan det är lov då får man sussa till elva, tolv. Så det så!
Har sedan spenderat dagen till att bygga en ny hage, vilket inkluderar en massa arbeta. Har slagit ner stolp så jag är helt slut i armarna. Sedan medan jag ändå höll på tog jag ett ryck i stallet för att få ordning igen, städa städa! Därefter kommer ju självfallet det vanliga stallarbete med ridning och allt vad det innebär innan det bar av till ridhuset för ett träningspass. Fick idag rida en bekants häst. Gick någorlunda, inte så utbildad häst så kan ju inte kräva och förvänta sig för mycket.

Med andra ord borde jag vara trött nu men icke icke. Ush skulle vilja känna mig jättetrött så jag kan gå och lägga mig snart, dumt detta med att vända på dygnet. Varför blir det så så fort det blir lov?

Yes så är det. Och i helgen är det halloween, vilket jag fullkomligt ääääälskar! Åååh så kul det är med att klä ut sig, smink, kläder, allt! Så först på lördagen väntar en kväll i skogen vid ridskolan och skrämma barn och därefter blir det utgång på Killingen. Läääängtaaar!

Nej oj så långt det blir, nu får ni ha det så hörs vi! <3



Det är bara vi och så är det ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: