Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag men ändå onsdag

Kategori:



Alltså kolla in detta, pappa för väääldigt längesedan, hahaha! (till vänster i bild)

Tisdag

Har inte så myclet att göra för tillfället, tråkigt är det. Bakade muffins igår igen så nu är de uppe i cafeterian, har nu utvecköats till muffins med chokladbitar i, mums!
Annars händer inte mycket idag, dras fortfarande med dessa förbannande glasögonen. Fick som sagt tid på torsdag men funderar seriöst på att gå in idag och höra med dem om jag skulle kunna få ett par nya redan idag. Vantrivs verkligen i glasögon...

Kallt är det idag med, måste ju gå till skolan eftersom jag tappat bort mitt åkpass. Om någon hittar det typ ute på stan kan ni väl slå en pling? ;)
Tror nämligen att jag hade det i fickan under lördagen då jag var ute så det blev nog inte allför bra då.

Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: