Sofie Petersson

Livet i korthet...

Sveriges nya radio, mest musik (?!)

Kategori:

Hälja som det heter på vår finfina värmländska är äntligen här. Hur skönt som helst känns det! Vet mycket väl om att jag jobbar imorgon, vilket innebär att jag måste gå upp kvart över sju, men ja det är ju ingen skola som man behöver anstränga sig i iaf!
Sitter här i skolan nu, börjar som smått få in vana på att skriva blogg igen, men hoppas inte på för mycket ni vet hur jag är!
Spanska snart då, utan Eve (ledsen i ögat) hur ska detta gå? Sol, semester och fika AB kommer dö!

Idag är planen att jag ska vara hemma rida min lilla skithäst och bara ta det lugnt förövrigt, med andra ord, ingen sunnemarten! Och försök inte övertala mig! snälla?
Och imorgon ska det ju bli utgång för mig och Karin (?). Är oktoberfesten på Killingen så man är väl så illa tvungen att dra dit. Främja vårt lilla samhälle!

Kallt börjar det bli ute också, på med mössa, handskar och halsduk känns det som! Tänk om ma vore liten och kunde gå i overall, åååh så skönt det vore, visst vore det?

Nej nu ska jag övergå till att göra något annat, dricka kaffe möjligen?

Trevlig helg på er!


snart ni, jeeei längta <3

Kommentarer

  • karin säger:

    ingen sunnemarten?? hm soffan..

    och vad är karin??????? NÅGON TVEKSAMHET OM OSS ELLER????? NEJ JUST DET

    2009-10-02 | 19:17:42

Kommentera inlägget här: