Sofie Petersson

Livet i korthet...

Suck .

Kategori:

Ååååh detta kommer gå åt helvete, jag förstår iiiiiingenting av den här skiten. Jag hatar matte C.

Såå nu övergår jag till ugly betty och datorn istället för jag vet inte vart jag ska ta vägen. Får ett nervsammanbrott om jag ens försöker.
Nej nu tar vi och pratar om något annat. Igår t ex, blev det karlstad med Lina och Tove. Var på förfest hos Malin, hur trevligt som helst. Ja jag tyckte faktiskt det, tro det eller ej men jag kan faktiskt vara en riktig tjej om jag vill. Sen blev det en massa springande överallt. Skulle ha varit till blue moon bar men vi hamnade alldeles för länge på score och därefter blev det Plaza.

Ja just det ska passa på att tipsa om ett fik inne i stan, som faktiskt jag aldrig tidigare varit på, tror det är nyöppnat? Hur mysigt som helst iallafall. Mitt emot bk ligger det, coffeehouse by George. Så där blev det middag innan utgången igår. Ska bli mitt nya fika ställe tror jag, mycket mer mysfaktor än Waynes.

Slänger in några bilder från gårdagen, dock mycket mörka och dåliga bilder men hade glömt kameran hemma :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: