Sofie Petersson

Livet i korthet...

Seg söndag

Kategori:



Blev taggad på fb, ser ni vart jag står?

Tycker det är himla kul med bilder som man inte har en aning oom att de finns dyker upp. Som denna, det måste vara minst åtta år sedan denna togd. Det är jag med några av mina tremänningar och min lillebror. Så fint så, är väl en av alla dessa husvagnsemestrar.

Jag kan sakna det där ibland, vad kul man hade som barn, jag menar skulle man åka på husvagnsemester idag skulle jag ju inte alls ha lika kul som då! Det var som att man kunde hitta på så mycket när man var mindre, vafan hade man en pinne i skogen så kunde man ju tom hitta på något hur kul som helst. Nu har ju jag visserligen  ganska mycket "lek" kvar i mig, men ändå. Ska vi köra på klassikern: Allt var bättre förr.

Okej nu ska jag ta tag i mig själv och plugga lite matte. Har examination imorgon, hjälp!

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: