Sofie Petersson

Livet i korthet...

Morgonen den femtonde oktober tvåtusennio..

Kategori:

Jag har åter igen begått misstaget att sätta på mig diadem till skolan. Använder jag ens hjärnan någon gång under morgonen? Så nu sitter jag här, har bajs ont i huvudet bara för att jag inte tänker. Ja jag får väl skylla mig själv skulle jag tro, men måste ändå beklaga mig över min icke existerande smarthet.

Idag ör det som sagt torsdag och vad denna dag har att erbjuda det återstår att se. Har nämligen inget planerat eftersom min valpkurs är slut nu och så. Eller ja avslutningen är på lördag men eftersom jag jobbar då kommer det bli mamma som får åka med henne. Tråkigt men jag måste ju jobba så inget att göra åt.

Lååång dag i skolan idag också. USh ser inte fram emot detta men räddningen är väl att jag har idrott som lättar upp det lite. Ska vara i bollhallen idag så blir ju garanterat någon form av bollsport, me like!
Undrar om jag blir själv idag? Natta kanske kommer? Hoppas :)

Nej nu får ni ha en bra dag mina vänner,

kram Sofie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: