Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag kväll..

Kategori:



Hej på er!

Idag var mitt kära matteprov, gick åt helvete. Inte en aning om hur jag ska lösa detta men jag försöker bli mer som Nathalie. Allt kommer att ordna sig, det är hennes teori. Imponerande tycker jag!
Just nu är det film som gäller, någon knepig film om 1200-talet. Ganska bra hittills ändå faktiskt.

Imorgon är det tisdag men egentligen en onsdag, den ni! Nej men vi har studiedag på onsdag och då satte de in de lektioner vi har då imorgon istället. Och snart är det ju även lov, förstår ni vad underbart?
Har beställt tid för syngrejs hos optikern nu igen också. Insåg imorse att jag hade 1 och en halv lins. Inte allför kul så nu är det bara att bege sig in dit igen för att få nya. Glasögonorm är det som gäller fram till dess.
Kände att när jag ändå var igång med ringandet passade jag på att boka en tid hos Lotta på Cabello för en färgning av mina bryn och fransar. Ska bli skönt att kunna gå osminkad oftare nu igen. Allt går så mycket fortare om man slipper den där skiten man håller på med. Fåfänga, fåfänga.

Nej nu ska jag återgå till min film, ha en trevlig måndagskäll mina vänner!

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: