Sofie Petersson

Livet i korthet...

En pigg söndag, tro det eller ej!

Kategori:

Hejsan,

nu förmodar jag att alla sitter och väntar på att höra aallt om min spännande helg MEN nu ska jag göra er besvikna gott folk. För jag har inte gjort ett dugg spännande, ja mer än tävlingen men den har i ju redan hört om!
Just nu sitter jag och fryser röven av mig ungefär. Har varit ute några timmar som socialt stöd till Tompa som varit här och fixat ljudet till min bil, man tackar! Blev någorlubda iaf men mer ska till. Lite andra högtalare osv. Sen ska ni se att det blir bra!

Tro det eller ej men idag har jag även en lugn dag, så skönt känns det. Ska ju självfallet fixa Max och så men jag har inget möte eller liknande som jag måste gå på, jaaaaaa! SÅ nu tränar jag på att bara ta det lugnt, ta dagen som den kommer. Hittills är jag glad över min insats! Städa imorse sen kom Tomas och nu sitter jag här. Yes så har min dag sett  ut so far, så det lär väl inte hända speciellt mycket mer heller som är något att hänga i julgranen.

Så nu folks är det dags att säga adjö, hoppas ni haft en trevlig helg ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: