Sofie Petersson

Livet i korthet...

Frusen morgon

Kategori:

Good morning my dear readers!

Ja här sitter man med en kopp kaffe och smörgås, frulle gott det! Försöker få igång mitt spotify men det verkar inte vara på min sida idag tyvärr. Har nyss kommit in från en morgonpromenix med hundarna. Blev hundvakt idag eftersom det endast är jag som är hemma. Så mysigt så.
Jag har konstaterat att Casper (den stora hunden) röker gräs och Nellie (den lilla) går på e eller liknande. Herregud vad knäppa de är, finns det inget mallanting?

Funderar lite på att byta design här på bloggen också, sådär lagom till hösten. Men vi får se vad det blir med det, tråkigt är det iaf med att ha samma hela tiden.
Har även kommit på att jag aldrig läser mina texter innan jag lägger upp dem så är det oläsligt ibland och lite slarvfel så får ni leva med det ;)

Idag kommer hovslagaren hit så planerar en ridtur nu så fort jag har ätit och så. Han behöver väl bli av med lite energi om hon ska komma misstänker jag, adhd-hästen...
Senare har jag faktiskt ingenting planerat, skönt det! Kanske tar en sväng in till Kil eller så för att utöva lite social träning med min lilla råtta. Så kaxig den där så hon behöver träffa andra hundar och framförallt folk. Hon skällde ut en som kom hem till oss igår, helt besatt.

Ja så är det, ha en trevlig torsdag hörrni! Och ni som har lov, njut!

Puss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: