Sofie Petersson

Livet i korthet...

Bienvenido chicos

Kategori:

Nu ni gör jag något jag inte har gjort på länge, länge. Jag sitter i min säng hemma och skriver blogg. Så skönt känns det. Har aldrig annars tid för sånt känns det som. Mys!
Hemma från skolan idag, vilket ni garanterat redan räknat ut, kändes helt ovärt för att vara där en lektion och på den skulle vi ha snack med läraren om vår förra uppgift och 'ven betygssamtal. Vilket jag kände att jag lika gärna kan ta en annan dag med honom. Så bråttom är det inte att få reda att jag fått VG..

Så idag på min skollediga dag ska jag rida ordentligt, något som jag ofta inte hinner när jag slutar sent... Sen ska jag väl kanske ta ett städtag h'r i rummet igen, ordna lite i röran som uppstått.
Ikväll ska jag på ett info-möte om aloe vera produkter som ridskolan tydligen ska sälja. Inte så taggad men eftersom jag jobbar där så måste jag vara informerad om de produkter som ska säljas.

Alltså jag har märkt att på senaste tiden har jag börjat drömma helskumma saker, kanske något i mitt undermedvetna? Hur känner ni för detta med drömmar, något som bara är påhitt av vår hjärna eller undermedvetna "meddelanden"?
Själv är jag faktiskt inte riktigt säker men det känns som om det skulle kunna vara någon sorts av blandning. Annars skulle jag bli lite rädd med tanke på vad jag drömmer, eller rättare sagt om vilka  ;)

Nej nu ska jag övergå till fb eller något annat onödigt, ha en bra dag!

Puss Sofie



Ge mig vinter, ge mig snö, ge mig snowboard, NU!


Ser ni vad ful Nellie kommer bli när hon blir stor? Haha :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: