Sofie Petersson

Livet i korthet...

Äntligen lov

Kategori:

Hej på er!

Sitter i soffan och njuter någoot fruktansvärt av miitt lov. SKÖNT! Men samtidigt blir det inte direkt mindre att göra för det, ska alldeles strax gå ut och hjälpa morfar som kommer med en pall sån och massa plank som ska lastas av och in i stallet/logen. Åh vad skönt det vore med någon form av kram som bara kunde bära in allt. Speciellt när det inte är mitt spån.. Ja jag vet jag är bekväm :) Ska försöka få i mig lite kaffe innan han kommer också, stressnissen.

Annars blir det träning idag, ska fixa lite annat, som att städa mitt rum. Hur kan de bli så skitigt på så kort tid? Tycker inte det var längesen som jag storstädade hela rummet.
Håller på att letar efter min kamerasladd också, hittar den inte någonstans. Så jag är lite bildlös tyvärr. Ni får överleva en stund. Eller så slänger jag in något gammalt!

I helgen har jag varit i Filipstad på kalas och mys. Åkte dit efter jobbet på lördagen och blev kvar till  söndag kväll. Tack Natta för en trevlig helg!
På fredagen blev det Killingen en sväng, dock lugnt med tanke på att jag skulle upp och jobba dagen efter. Men skönt det med ibland, att bara träffa folkk och ha trevligt. Umgås helt enkelt.

Nej nu tror jag minsann att gubben kommer, höres människor ;)

Puss <3



Tänkte att ni skulle få se en bild på hur min pappa ser ut nu så förstår ni skillnaden ;)

Kommentarer

  • evelina säger:

    Hade jag vetat att du stannade så länge i söndags så hade jag kommit upp en stund =)

    2009-10-28 | 10:38:32

Kommentera inlägget här: