Sofie Petersson

Livet i korthet...

Ännu en vecka har förflutit..

Kategori:

Regn idag men inte är jag depp för det, heja mig! Sitter på spanskan nu men kan inte riktigt hitta motivationen till att arbeta tyvärr. Så då blir det annat såsom blogg och fb (eller ansiktsboken som emilia stumpan kallar det).

I helgen får vi se vad det bli8r, troligen ta det lugnt. Men det vet man aldrig, finns alltid någon att hitta på något med, gå ut med. Det märks.
Idag ska jag gott folk åka iväg till ridhuset med Max, ja nu tänker ni att det är ju inget ovanligt MEN jag ska åka heeelt själv. Alltså jag kör, jag fixar, jag parkerar. Undrar hur detta kommer gå?

Jaja nu är jag helt slut på ideér om vad jag ska skriva så trevlig helg på er!

Puss, Sofie <3


Känns tryggt att alla har så underbart fina bilder på mig xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: