Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdag

Kategori:

Jag börjar bli sjuk, tråååkigt. Jag har verkligen inte tid för detta. Nej nej nej!
Har varit en relativt trevlig vecka bortsett från det, kurs tisdag-onsdag för Elisabeth Lundholm. Riktigt intressant och lärorikt vill jag säga. Kallt med att sitta i ett ridhus två dagar, kan ha med att göra att jag inte mår så bra nu?

Annars är det fortfarande lite kaos, börjar få tillbaka lite struktur i vardagen men det är inte mycket det. Blir ju inte direkt bättre av att jag börjar bli sjuk, det är mörkt och jävligt ute. Brr!

Imorgon är det fredag, skönt. Då lär det bli cheps och coca cola, sååå gött! Helg, helg, helg, jaaaa!

Okej är alldeles för flumm för att skriva idag, så vi höres senare eller en annan dag ;)

Puss & Kram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: