Sofie Petersson

Livet i korthet...

spaghetti, skog, emilia och sofie

Kategori:

Söndagsskrivaren, det är jag det. Det är då allt börjar lugna ner sig efter mina på något sätt omtumlande helger. Såå NU i helgen har det varit kul förstår ni. Mycket nöjd! Var först på fredagen med Karin och Micke till Örebro på hockey. Malmö mot Örebro, fråga mig inte varför han håller på malmö och bor i kil men jaja så är det. Så där stog jag och Karin som några fågelholkar och hejade på ett lag med en massa skåningar. Men som sagt var en rolig resa allt som allt.

Lördagen var ju den kväll som jag älskar mest på hela året, eller ja nästan. I festväg iaf. HALLOWEEN, blir det så mycket bättre? Nääääeej! Så jag och Emilia var taggade till max! Först blev det spökkväll på ridskolan, jag, emilia, spaghetti och en mycket livlig fantasi i skogen säger jag bara. Slänger in lite bilder så får ni se! Men Emilia var iallafall vampyr, hade köpt fangs och allt men så gick det inte att sätta fast dem, buhu! Själv var jag docka, dock ingen fin och gullig sådan.

Idag skulle jag velat ta det lugnt, ligga på soffan och bara vara slö men icke med mitt liv. Så gick upp nio, kändes som jag inte hade sovit något alls under natten så humöret var ju lite sådär. Som vanligt på morgonen menmen. Sen bar det iväg till ridskolan för träningstävling. Gick åt helvete, springer som en tok så fort han kommer in på banan gör han. Knäpphäst men det ska väl gå att få ordning på honom också någon gång förhoppningsvis..

Japp så är det, skola imorgon. Orka? Näääeej!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Puss <3



Kommentarer

  • evelina säger:

    Vi orkar skolan tillsammans! :)

    2009-11-01 | 19:38:01

Kommentera inlägget här: