Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag

Kategori:

Mitten av veckan, lång dag. Mörkt på morgonen mörkt på eftermiddagen. Tristess och regn. Ush jag vill inte vara i Sverige längre. Tragiskt, ush och blä.

Min resa till Spanien börjar däremot sakta men säkert närma sig. Ändrade planer har det blivit också, ja och Pamela som ska åka ner. Ser verkligen fram emot att komma bort en stund, skönt att kunna koppla bort den gråa vardagen som man har här hemma...

Annars händer inte mycket idag, jagy är ju inte hemma förrän strax efter fem och då känns det som om det inte finns speciellt mycket kvar av dagen. Absolut inte när jag är klar i stallet osv. Kanske ska åka till ridhuset idag, är ju alltför tragiskt, kallt och mörkt att rida ute ikväll.

Ska se på dokumentär ikväll har jag bestämt, såg reklamen i tidningen om den. Handlade om en dold bordellverksamhet i England, spännande spännande! Älskar sådana dokumentärer, massa smygfilmande och liknande. Se den, 3an 22.00 (jag är nästan säker på att det var då).

Men ni får ha en bra dag allihop <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: