Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag 13.20

Kategori:

Hej på er,

längesen jag skrev nu känner jag. Men har varit rörigt i mitt liv ett tag nu så strukturen som jag alltid haft börjar sakta falla isär. Oroande men det löser sig..
Idag har varit en oerhört seg dag, ju mer jag försöker få något gjort desto långsammare går det. Har gjort en prioriteringslista över det jag har att göra. Problemet är att jag inte vet om denna gynnar mig eller bara gör mig mer stressad (?).

Idag är det hursomhelst måndag och början på en ny vecka. Ska försöka fokusera på skolan och få något gjort känner jag. Men ska imorgon på kurs på KRK med jobbet så då blir morgondagen och även onsdagen borta fö mig. Det går bra känner jag. Ska bli kul med kurs men den kom lite vid fel tillfälle...

Såg på grannfejden igår, något som jag absolut inte brukar göra ofta. Men de gånger jag ser detta program blir jag lika förvånad varje gång. Det finns folk som verkligen kan ta priset. Ojojoj har de inget annat att göra än att bråka med grannen över egeltigen ingenting? Skulle aldrig kunna vara programledare till något sådant, skulle bara vara fruktansvärt förbannad på alla idioter hela tiden. Samma sak är det med lyxfällan också ett sånt progrsam som får en att börja fundrea på vad som egentligen är felet på vissa människor..

Nej nu ska jag försöka ta tag i min etik uppgift.

Ha en bra dag, löve you ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: