Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lugn dag är på schemat

Kategori:

Lördag igen då, ush vad fort det känns som om tiden går, Blir bara mer stressad för varje vecka som glider förbi..
Så nu sitter jag här och kikar på mina smått galna husdjur. En katt som tror att hon är en hund och som leker med NEllie. De får spel här i köket, ojojoj dessa djur alltså.

Jobbat har jag gjort idag också så nu återstår bara att ta tag i jobbet ute i stallet också. Drar mig något oerhört för att gå ut idag, är verkligen pissigt väder ute alltså. Kallt ja det kan det väl få va men denna regningen hela hela tiden, den tar kol på mig. Ush för den!
Annars har jag bestämt att det inte ska hända så mycket mer idag förutom just stallet och sen plugg. Har en redovisning i min internationela relationer kurs på måndag så det är lika bra att ta tag i det varken jag vill eller inte. Kan vara skönt att ta det lugnt en helg ibland också. Billigt om inte annat, haha!

Nej nu ska jag släpa ut min lata arsle och göra något vettigt. Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Puss och kram,

Sofie



Och snart är det dags för ännu ett spex...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: