Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lördag, fortfarande

Kategori:

Jag är hemma, jeei heja. Tänkte vara seriös men vet inte riktigt hur det går med det just nu. Såg en dokumentär om mitt arbete om Darfur men den la jag ner, inte bra, inte bra..
Så nu sitter jag här, hur rastlös som helst och lyssnar på Timo Räisänen. Någon sån där depp låt också så man blir sådär lagom nere. Jag är nog inte så bra på att vara själv en lördagskväll känns det som. Vad ska man hitta på egentligen? Orkar verkligen inte åka till Kil, har inte råd heller för den delen. Om man ändå kunde bo lite närmare civilisationen.. Nej inte för att Kil är så mycket att hänga i julgranen men där finns det människor att umgås med iaf! Alltíd något..

Nej nu ska jag ycka upp mig, käka något och slänga mig framför tv, det är nyttigt att ta det lugnt har jag hört (?)

Puss på er och ha en fortsatt trevlig kväll <3



Jag vill ha den känslan NUUUU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: