Sofie Petersson

Livet i korthet...

Kvällen är kommen

Kategori:

Jag och kusinen för snart 2 år sedan, att tiden går så fort!


Jag är ledsen, mitt hår är officiellt avklippt. Buhu! Jag var hos Carola för en stund sedan och jag lovar jag höll på att börja böla när hon sa vad mycket hon var tvungen att klippa bort. Jävla skit. Blev ca en decimeter så det känns som om jag inte har något hår kvar. Ser kanske inte så farligt ut om jag gör iordning det men det är just vanan förstår ni. Jag som kämoat för att få det långt och allt... Men lite förändring fick jag ju iallafall då, det ville jag ju. Får ta och lägga in en bild någon dag ska ni se ;)

Fick min katalog från EF idag också, spännande spännande. Funderar starkt på att åka på språkresa kanske någon gång nästa vår eller så. Det vore så himla kul, så har jag något att hålla tankarna på när jag vet att fyra från skolan får åka till England. Tror ni jag är avundsjuk, sur och besviken? JA!

Nej nu ska jag faktiskt dricka upp mitt kaffe och sedan bege mig till ridskolan för att rida kadrilj med tantgruppen. Eller ja tant och tant, jag, maja, sandra och lina kan väl knappast gå under den beteckningen. Men man kan ju alltid låtsas! Hihi!

Ha en trevlig kväll allihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: