Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jag se det snöa, jag se det snöa...

Kategori:

Eftersom mina kära vänner är hemma idag så tänkte jag roa dem med ett litet inlägg i min blogg. Det blir ju så när man är hemma, tv och dator bästa som finns! Vad gjorde de förr när detta fenomen inte fanns?

Så idag är det torsdag, känner mig som om jag blivit tumlad i en tvättmaskin tjogohundraelva gånger uppochner ungefär. Med andra ord en vecka med mycket kaos. Men sånt är livet ibland, bara att hålla i sig och följa med i svängarna.
Snön är här också, ett positivt i vardagen. Äääälskar snö, men det lär väl inte vara något som ni kunnat undgå! Så snart ni är både jul, nyår och skidsäsongen här, Jeeei me like!

Var inne på fb förut och blev medlem i en grupp där det stod att julkalendern var bättre förr. På en gång tänkte jag att ja men självklart var den det. Men när jag sedan började fundera insåg jag att nej så är det nog inte. Utan det är nog bara alla vi som har växt upp. Jag menar kom igen, man tyckte ju allt var bra som barn.

Men ni får ha en trevlig dag folks!

Puss, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: