Sofie Petersson

Livet i korthet...

Helu (:

Kategori:



Ibland ni, då känner man verkligen att det finns folk till allt. Lite kikande här och där på facebook och man kan hitta i princip det mest avskräckande, chockerande och fula som någonsin funnits. Hjälp, jag blir rädd! Vart är världen på väg, vart är Kil på väg??

Onsdag är det idag, jag sitter här av endast den anledningen att vi skulle träna på vår dans men har inte hittat någon i min grupp så får nog lägga ner den tanken. Känns värt, eller inte. Ush jag som är så trött.
Var duktig igår också så nu vet jag inte riktigt vad jag ska jobba med om jag ska vara ärlig. Har ju en lång religionslektion snart så känner inte för att börja göra massa extraarbete nu innan. Men det löser sig. Det finns ju alltid en kaffemaskin, dator och musik så då är jag nöjd!

Idag har jag insett på mden korta stunden jag varit vaken detta dygn att snart är det jul. Ojoj panikkänslor blandat med en förväntansfull spänning. Så nu ska jag börja skriva önskelista, köpa julklappar och myspysa. Sen är det ju snart december och då får jag göra det jag aldrig kommer sluta med, oavsett! Den ärade chokladkalendern, den symboliserar verkligen för mig julmyskänsla. Så jag har bestämt att den ska med till Spanien också, haha!

Ha en bra dag allihopa, hoppa i en vattenpöl eller något annat roligt! Liva upp den grå vardagen, ät kakor (:

Puss, kram och kläm på rumpan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: