Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godmorgon

Kategori:

Ja för min del kan vi nu säga godmorgon, eller iaf nästan! Sitter hos Lina och ska snart bege mig hemåt, så fort som hon åker till Dömle. Så glad att jag inte behöver följa med dit.. För det första har jag inte råd, bankrutt och gick ut igår, smart där Sofie!

Var ute med ett helt gäng från ridskolan igår och käkade middag på Killingen. Mysigt som bara den, sen kunde det ju inte bli så mycket bätttre när vi även vann kadriljutmaniingen. Så nu blir det tydligen luciashow för den. Ojojoj jag vill verkligen inte, nej nej nej!

För övrigt mår kjag mycket bra, blev sent men inte så mycket av det goda. Skönt att bara få komma ut lite känner jag, se lite andra vyer än typ, Kil. Liiite trött på det nu faktiskt så därför har jag bestämt mig för att dra till Filipstad i helgen igen. Så trevligt så att träffa mina flickor och alla andra filipstadsbor.

Nej nu ska jag göra något vettigar, typ åka och handla kinderchoklad, ååååh så gött!

Puss och Kram


Bild från Napa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: