Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godmorgon, godmiddag, godkväll

Kategori:

"För nu är det slut på veckan nu är det dags för fredagsmyyyyyyyys"




Ber om ursäkt för att det mest är bilder på alla dessa djur, men ni får överleva. Bättre det än att inte ha några bilder alls känner jag!

Idag är det fredag, vilket känns fruktansvärt underbart förutom att jag missar idol. Men det får jag leva med, får ju gå på bio vilket gillas. Men för tillf'llet sitter jag här och njuter av att slippa vara i skolan. Så himla skönt är det! Så min tanke med dagen var att sova ett bra tag för att sedan ta tag i vettigare saker såsom att åka iväg och träna med hästen. Problemet var att när jag vaknade var ingen hemma, vilket betyder att jag inte har någon bil som kan dra transporten, vilket betyder att träning idag blev uteslutet.

Slappt är det, kan inte slita mig från dator, tv etc. heller. Har jag en sjukdom? Det är kört om jag så bara sätter mig framför något av alternativen och just idag har jag lyckas hamna famför båda. Åh så trött jag blir. Måste rycka tag i detta nu... snart. (den eviga tanken; jag ska bara...   ?)

Satt och såg på det där programmet "cheaters" som går på tv400, ganska hemskt faktiskt. Tycker så himla synd om dem som är med i detta program. Främst för de som blir förrådda men jag tycker även synd om dem som inte har nog med mod för att säga sanningen till deras partners, patetiska är vad de är! Därför kan det vara nyttigt att sådana program finns även om vissa kan anse att de är förnedrande osv.

Nej nu ska jag ta tag i mig själv, ha en supertrevlig helg folks! Själv drar jag imorgon till Filipstad, up up and away!

Over and out .


Jag är farlig, jag är det, lovar XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: