Sofie Petersson

Livet i korthet...

Goddag församlingen,

Kategori:

Idag ni, idag idag idag har jag jag jag för en gång skull gjort något! Det ni, haha! Lämnade in min etikdebatt-uppgift till Pontus förut och tror att jag är klar med min andra etikuppgift sen förra året. Katarina ska väl läsa igenom den men just nu känner jag baram orka bry mig. Jag ska bli en G människa. Eller ja jag ska försöka tänka som en iallafall. Tror det skulle göra mig gott..
Redovisade mitt Darfurarbete igår med för Jens, kändes sådär men det gör det ju alltid. Återstår att höra domen MEN jag ska vara nöjd oavsett vad den är. Ja för det ska jag.

Annars är det ju tisdag, första tisdagen på ca tre veckor som jag är här tror jag. Vad håller jag på med på tisdagarna egentligen?!
Efter skolan idag ska jag till Carola och klippa mig är det tänkt, åååh jag är så nervig. Tänk om det blir för kort, fult, snett, inte nöjd ååååh. Okej jag är fanatiskt pedant med håret men ja..
Vill inte vara ljushårig längre heller har jag kommit på, haha! Velig är jag med, eller rättare sagt har jag väldigt lätt för att tröttna på saker och vill helst ha förnyelse hela tiden. Men vi får se, jobbigt om jag skulle ändra mig ju.

Nej nu ska jag gå och äta lunch, stuvade makaroner och köttbullar, mumma!

Puss och Kram,

Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: