Sofie Petersson

Livet i korthet...

En dag kvar till helg, gött!

Kategori:

Godmorgon mina vänner,

idag känns det som att dagen kommer bli något bättre än igår. Solen verkar kika fram lite och inget regn än så länge. Nu gäller det bara att det håller i sig.
Läste i NWT förut att det var 18, 19 grader varmt i Spanien nu också. Blir nog een ganska lagom temp med tanke på att vi ska promenera hundar en hel del och det är mycket fyiskt arbete. Hade det varit mitt i sommaren hade det troligen blivit lite kämpigt. 

Och vad säger ni om denna hysterin med grisgårdarna då? Men snälla, visst grisarna lider men är detta något nytt? Grisgårdar har garanterat alltid varit skitiga och dåligt skötta. Det är ju egentligen de som sköter inspektionerna som vi ska vara arga på. Det är deras ansvar att se till att gårdarna sköts på rätt sätt och tar de inte det ansvaret så blir det ju den situationen som vi har just nu.

Såg den där dolumentären igår med, blev faktiskt riktigt besviken. Inte kul alls. Jag trodde att de skulle gräva mer i bordellverksamhet men vad de istället gjorde var att besöka lapdance klubbar. Visst de hittade stippor som erbjöd sex MEN en bordellverksamhet anser inte jag att det kunde kallas. 

Nej nu ska jag jobba med min spanska,

muchos besos <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: