Sofie Petersson

Livet i korthet...

<3

Kategori:

Söndagen är kommen och jag tänka förvända uttrycket "nej inte söndag igen". För just nu känns det mest himla skönt att det är just söndag och inte till exempel måndag som vi alltförofta våndas inför. Speciellt denna måndagen MEN vet ni vad? Jag försöker att inte tänka på det. yckas just nu men vi får väl se hur det känns senare under dagen. Kvällen tänkte jag skriva men det blir ju lite fel. Bara för denna jävla delen av året är mörk. Halv fem och det är kolsvart, bläääääääää!

Idag har jag tillbringat min dag på ridskolan där vi i US:en har anordnat en minihopptävling för de små eleverna. Gick hur bra som helst och både de och vi var nöjda med dagen.
Annars har det varit lugnt, det vanliga ni vet, ditten och datten. Funderingar på vad jag ska göra med mitt liv, framtiden och all den där dreten ni vet. Ushameja vill inte ens tänka så långt, det enda jag kommer fram till är att allt vore möjligt om man hade massa pengar vilket är just den lilla del som man saknar när man är fattig student.

Sitter och lyssnar på musik nu igen också, drogen för mig sen jag fick spotify. Har just nu kommit på att jag är en periodare när det gäller musik. Har nu börjat lyssna på Timo Räisänen igen, som jag skrev igår. Detta vilket jag gjorde för en hel massa år sedan. Roligt är det att man kan komma tillbaka i vanor man haft tidigare i livet. Så är det väl med allt? Kan komma på mig själv ibland med att göra något som jag inte gjort på väldigt länge. Men det är väl sånt som gör variation i vardagen?

Nej nu ska jag plugga inför imorgon, puss och kram på er!


 


I Filipstad, där händer det grejer förstår ni, hihi!

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Jajamen i Filipstad händer det grejer! ;)

    2009-11-15 | 21:59:57

Kommentera inlägget här: