Sofie Petersson

Livet i korthet...

Vårruset

Kategori:

´Sitter i skolan, sliter som ett djur med min slutuppgift i psykosocialt arbete. Går inte riktigt så bra, Inge ska läsa igenom nu så får vi se vad hon säger om det. Jag dör om jag nåste göra om allt! Men med tanke på att hon och jag har extremt skilda tankar om saker och ting så kan det mycket väl vara så att jag blir tvungen att ändra ungefär allt.

Onsdag idag den 13 maj. Idag ska jag springa/gå vårruset i tävlingskläder (!) Ja och med det menas ridstövlar, kavaj, skjorta, vita ridbyxor och hjälm. Jag har dock glömt min hjälm hemma så det blir enbart resterande kläder.
Är inte direkt taggad inför detta. Jag orkar inte idag, jag har inte tid, nej nej nej!
Det är lite för mycket just nu. Ush!

Ska även försöka shoppa lite idag också, kläder till sommaren. Insåg för ett tag sen att jag äger hemskt mycket kläder men de flesta är höst/vinter kläder. Vilket är något man inte kan gå runt med i tjugo graders värme. Så därför ska jag handla klänningar, kortbyxor och fina toppar. Ska försöka kika på en bikini också! Channge har ju halva priset på hela butiken! Bra det :)

Nej nu kommer Inge och ska läsa mitt arbete, pussshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: