Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag, hjälp!

Kategori:


God morgon!


Idag är jag så trött ska ni veta att jag skulle kunna somna stående, hur ska detta gå tro? Nu kom Eve så det blir kaffe, KAFFEEEEEEEEEEEEEE!!

tillbaka, nu några timmar senare. Jag glömde bort att jag inte skrivit klart, haha! Har nyss käkat lunch och vän¨tar på att ha idrott. Ska springa spåret men jag orkar verkligen inte, så jävla jobbigt! Har inte konditionen till det... 3 km, ush! Vill inte, vill inte, vill inte!

Jag har panik också, har inte en aning om hur jag ska hinna med att bli klar med allt på fem dagar, FAN säger jag bara. Skulle ha varit till Strömsholm på torsdag också men det kan jag inte eftersom jag har så sjukt mycket i skolan att göra. Kanske är lika bra det annars lät jag få IG i mer än en kurs...

Nej jag känner mig bara otrevlig och jävlig idag så nu ska jag inte skriva mer neg inlägg. Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: