Sofie Petersson

Livet i korthet...

God morgon! ...

Kategori:

God morgon! (om det finns något som kan kallas detta?)

Kom alldeles nysss in i värmen. Ush det är regn ute idag. Det enda positiva med att det regnar är att man får mer ro i skolan till att plugga. Är det sol vill man gärna gå ut och då är det lätt att ingenting händer i hjärnkontoret...

Soft vecka idag ska jag säga er, ´har skola mån, tis sen är jag ledif resten av veckan. Inte mycket kvar av skolan nu! Dessa två dagar och nästavecka sen är det finito! Cyperrn here we come :)

Helgen kanske man ska ta och dra igenom också.

Okej jag glömde bort att jag höll på att skrivaa ett inlägg imorse, jaja ni får det nu  iaf.
Hmm varrt var vi? JO helgen ja, jag var på fredagen och umgicks med Nylle, sen drog jag till Karin, ssatt där ett tg innan jag åkte hem till sängen <3 Lördagen blev det jobb och sen på eftermiddagen åkte jag och mamma med Max och tränade bommar...
Lördagkväll var jag chaufför åt kusin Johanna och hennes kille. Fick köra Chris bil och vi var in till stan och gled lite. Hade ju varit bilträff tidigare på dagen så det var en hel del folk ute! Finfina bilar, grejer det!
Vi var som sagt där ett tag sen hämtade vi Lina och drog hem till Kil, släppte av Lina, raggade lite sen bar det av på "fest" hemma hos Daniel. Satt där ett tag (till klokckan fyra?) och hade trevligt innan vi bestämde oss att det blivit ljust ute och därmed dags att åka hem, haha!
Så jag var hemma vid halv sex tror jag, sov några timmar och sen bölev det till att åka upp till Anki och jobba vi elva. Jag gick på någon speedad energi tror jag, kände mig jättepigg! Eftermiddagen kom och då kom även min trötthet ikapp mig, inte så trevligt!
Så jag la mig på altanen i solen, och somnade. Karin kom och det  blev en ridtur i skogen, mysigt! Skulle sedan ha gått och lagt mig (ja klockan var ingenting) men hade massor att göra så det slutade med att jag inte kom i säng förrän sent, skit också!

Så därför är jag som ett kolli idag och går på typ tomgång eller liknande, känner inget, vill inget ungefär.

Jajja nu har ni koll på mig igen ;)

Puss och ha en  trevlig dag allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: