Sofie Petersson

Livet i korthet...

Trött

Kategori:

God morgon!

sitter här i skolan igen. Denna veckan börjar bli riktigt kämpigt just nu. Kommer nästan inte upp ur sängen på morgonen. Funderar på vad som har hänt men mig egentligt, jag som alttid kunnat ta mig upp, oavsett vad klockan är och vad jag gjort kvällen innan.

Vårruset är nu genomfört, har grymt ont i fötterna! Men nu är det ju gjort så nu lägger vi det bakom oss och fortsätter med allt annat. Var inte direkt sugen på det igår kan jag lova. Tänkte ungefär hela vägen, ta mig härifrån.

Det första jag möter när jag kommer till skolan idag är en gigantisk klunga av människor som härjar och står och täcker hela ingången. Jag få en chock och tänkter att vart kommer alla ifrån? Det var nämligen inte elever på skolan utan andra människor. Medens jag kuffar min väg fram genom folkmassan kommer jag på det, idag är det fortbollsturnering. Inte en aning om vart de kommer ifrån men troligen Malmö, Stockholm eller något sådant.
Men det är kul med folk, vem vet det kanske finns en och annan snygging. Har ju aningens dåligt med sådana på min skola tyvärr. Inget att kolla på här inte.

Jaja men nu orkar jag inte skriva mer, är trött som fan idag.

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: