Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdag

Kategori:

Gott folk jag har begått ett publiceringsfel. Bilden i ett tidigare inlägg är målad av Nathalie och inte Evelina ;)



God morgon också! Har varit mycket aktv denna morgon, har släppt ut hästar, mockat och fixat allt i stallet så det enda jag behöver göra när jag kommer hem är att rida. Gött det!
Igår var jag duktig också ska ni veta, städa hos mina kaniiner (har fyra så det blir en del) + att jag började på min hälsodagbok. Bra jobbat till mig!

Idag blir det jobb, börjar om ca 45 min. Ska bli riktigt roligt faktiskt! Är ju första turen för året idag, det kan bli intressant när jag ska hitta  vägen nu igen, kanske har växt igen?! Haha tänk om jag rider vilse med fyra vilsna turister som aldrig suttit på en häst tidigare? Det vore något det! Nej men det går ju alltid att ringa till Anki om det är så att det kör ihop sig.
Men det är skänt att få lite jobb igen, pengar, pengar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: