Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdag, kalabalik redan från början...

Kategori:

God morgon är väl det som man ska skriva såhär på morgonen men idag är det faktiskt ingen god morgon. Det är en skit morgon.
Allt började med att jag skulle släppa ut hästarna imorse, kommer ut i stallet och Molly går där lös (lillemors häst). Hon har ättit upp allt som finns, mina hästars frukost och kvällsmat. Hon har satt i sig så mycket mat och vandaliserat hela stallet ungefär. Skit häst! Så det var bara att städa upp allt när jag kom ut.
När jag sen skulle släppa ut mina hästar så smiter Jossan, buskärringen. Jag får jaga henne i all evighet, väcka mamma, pappa och Markus och tillslut får vi tag på henne. Och vid det här laget har jag missat både tåget och bussen. Bra, eller inte. Så nu får jag ta halv nio tåget från Fagerås. Kommer komma föörsent men skit samma. Hur jag ska kunna plugga när jag är på det här humöret det vet jag faktiskt inte... Men jag fåår väl försöka för ajg måste till skolan idag. Kan inte missa mer nu, ligger ju efter redan!

Så nu ska jag alldeles strax åka, ska bara fixa iordning mig och dricka kaffe så får vi se m jag kommer igång lite mer!

Hörs senare!

Puss <3



Hittade denna bilden igår, vad gör vi egentligen när vi är ute? Haha :)

Kommentarer

  • anna säger:

    hahaha kanske en liten revolt de där hihi



    har oxå gjort de många ggr...hon verkar tycka de är as kul.... förbannad värre blir man..hahaha

    2009-05-10 | 18:00:13

Kommentera inlägget här: