Sofie Petersson

Livet i korthet...

Som ny!

Kategori:

Ännu en dag närmare min älskade semester. Inget mer stress nu tack!
Var och tränade med Max igår, gick super. Så duktig min kille så! Hoppade kombinationer, tjoho sa Max och tog i som om hindren skulle vara 1,30.

Idag ska jag jobba, igen. Plugga, plugga, plugga nu in i det sista! Jag ska klara det, har jag bestämt! Så idag ska jag börja med konstanalysen och fotooarbetet. KOM IGEN SOFIE!

Annars händer de inte mycket idag, ska rida så Max får röra på sig idag med, han är nog stel med träningsvärk skulle jag kunna tänka mig...
Plugga ska vi försöka med också, om det hinns med innan kvällen. Slutar ju sent idag så det kan bli ett projekt att orka idag skulle jag tro.
Har bestämt mig för att ta ett IG i psykologi B kursen i år också så kompletterar jag upp till ett VG till höstenn när kjag har mer tid. För skriver jag ett arrbete nu på några dagar lär det garanterat bara bli G och det vill jag inte.

Gick till skolan idag, har börjat med det nu efter en paus från det. Så skönt är det, man riktigt vaknar! Men sen är det ju så nu också att bussarna bytt tiderna så de går var 20:e minut och vem orkar vämnta så länge?!

Var till Louise för total makeover igår också så nu är jag klippt och har ljusa slingor i håret, aningens orange men det är ju min vanliga hårfärg så man tänker inte så mycket på det! Färgarde brynen och fransarna också så nu jävlar är jag totalt redo för utlandet ;)

Nej nu ska jag surfa runt lite, haha!

Puss och kram, trevlig dag på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: