Sofie Petersson

Livet i korthet...

Regnet det bara öser ner...Å jag blir våt om både skor och strumpor!

Kategori:

Idag är jag som vädret, grå och dassig vilket med min översättning blir mjukisar och sminkad. Det regnar ute, blääääää! Jag blir så trött, ska fan ligga inne hela dagen tills jag ska till ridskolan. Fan jag dör om Cissi tvingar oss att vara ute och hoppa idag!
Missade min Strömsholmresa idag också bara för att jag måste vara i skolan och göra klart allt. Ush det är verkligen en skitdag. MEN nu ör det bara idag och kanske imorgon (om jag inte hinner klart idag) sen åker jag! Regnar det på Cypern då jävlar... Aldrig mer som det var i Mallorca, tack!

Börjar bli sugen på kaffe nu, men ska väl vänta på Eve, annars bliiiir hon så upprörd! Åååh det luktar rostat bröd här, vad gott det skulle vara! Men tror tyvärr jag inte har pengar till det, ruinerade mig själv igår på kaffepengar, hihi!

Nej ha en bra regn dag, hoppa i lite vattenpölar så blir ni nog glada ska ni se ;)

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: